top of page

Koen verdient Euro 1171,00 !

Vandaag heb ik in Haarlem tijdens een lunch bij restaurant Spaarne 66 het certificaat van mijn sponsoractie 'Koen wil poen' overhandigd aan mijn lieve vriend Rene! Koen heeft alle opdrachten uitgevoerd en dat heeft hem en mij heel veel plezier en Stichting Veldwerk het mooie bedrag van Euro 1171,00 opgeleverd voor herstel van de aardbevingsschade in Dading. De opdrachten van Koen kun je teruglezen op mijn website. Alle opdrachtgevers nogmaals heel hartelijk dank voor jullie leuke, originele, gekke, moeilijke en makkelijke opdrachten!!

Hier is nog een link naar een filmpje van mijn vrijwilligerswerk in Kagendra. In het begin misschien wat langdradig, maar het geeft een goed beeld van het plezier dat ik en de mensen met elkaar beleefden!

bottom of page